top of page
  • Zdjęcie autoraKarolina Nachajska

Jak złożyć zamówienie?

Zaktualizowano: 10 paź 2019

Przed dokonaniem zamówienia należy zapoznać się z Regulaminem.




JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE - KROK PO KROKU

​​

1. Napisz wiadomość na adres: karolina.nachajska@gmail.com, bądź bezpośrednio na fanpage'u: www.facebook.com/projektantgraficzny.kn i opisz jaki projekt chcesz zrealizować. Prześlij zdjęcia, podaj szczegóły.


-> Odpowiem najszybciej jak to możliwe, podając informację dot. tego, czy taki projekt może zostać przeze mnie zrealizowany oraz w jakim czasie i cenie.

2. Jeżeli otrzymana odpowiedź będzie satysfakcjonująca wypełnij przesłany przeze mnie formularz, prześlij go i dokonaj wpłaty bezzwrotnej zaliczki.


-> Po otrzymaniu w pełni uzupełnionego formularza przystąpię do realizacji projektu (w określonym uprzednio czasie). Po wykonaniu wyślę projekt do akceptacji.

3. Jeżeli otrzymany projekt jest zgodny z zamysłem, ustaleniami i w pełni zadowalający, bądź masz jakieś uwagi - prześlij informację zwrotną.


-> Po ostatecznym zaakceptowaniu projektu przesyłam na wskazany adres mailowy pliki odpowiednio przygotowane do druku, bądź sama przekazuję do drukarni (jeśli tak zostało ustalone podczas składania zamówienia). Po otrzymaniu pełnej kwoty za zamówienie nadaje przesyłkę (w przypadku wydruku realizowanego przeze mnie).


4. Po otrzymaniu zamówienia wystaw proszę recenzję na temat współpracy, przebiegu realizacji zamówienia, otrzymanego produktu. Dzięki temu jakość moich usług będzie jeszcze lepsza!



Zapraszam!



103 wyświetlenia
bottom of page